V uplynulom obchodnom roku realizovala dm na Slovensku investície vo
výške približne 11,9 milióna eur, z čoho najväčšia časť, 10,3 milióna
eur, bola určená na rozvoj pobočkovej siete. V obchodnom roku 2021/2022
plánuje dm navýšenie investícií približne na 13 miliónov eur. Náklady dm
spojené s realizáciou opatrení v súvislosti sCOVID-19 sa vyšplhali do
konca septembra 2021 na viac ako 2,9 milióna eur.
Súhrnný obrat celej skupiny patriacej pod rakúsku dm drogerie markt
predstavuje takmer 3,227 miliardy eur, čo znamená medziročný nárast o
8,38 %, pričom materská firma z Rakúska sa na tomto obrate podieľala
sumou 1,003 miliardy eur. Podiel dcérskych spoločností na celkovom
obrate skupiny zastrešenej dm drogerie markt Rakúsko tak predstavuje 69
%. Percentuálny rast sa prejavil aj na súhrnnom obrate celého koncernu
dm (zahŕňa 13 krajín vrátane Nemecka), ktorý sa oproti obchodnému roku
2019/20 zvýšil o 6,5 % takmer na 12,3 miliardy eur.
Počet slovenských pobočiek dm sa v obchodnom roku 2020/21 k 30.
septembru 2021 zvýšil na 160. Do konca tohto kalendárneho roka plánuje
dm na Slovensku otvoriť jednu novú filiálku a do konca nového obchodného
roka, teda do 30. septembra 2022 by malo byť na Slovensku celkovo 165
filiálok dm. K 30. septembru 2021 mala dm drogerie markt na Slovensku
1844 aktívnych spolupracovníkov, čo predstavuje medziročný nárast o
11,89 %. Celkovo dm zamestnáva 66.076 ľudí v 13 krajinách.
dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť,
ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z
oblasti zdravia a wellness. Bola založená v roku 1973 v Nemecku a v
Európe má 3862 filiálok. Na Slovensku spoločnosť otvorila prvú pobočku v
roku 1995.